vrijdag 7 januari 2011

DING 10 "EVALUATIE" The End!!

Phhhhh The End, er gaat evengoed nog heel wat tijd inzitten in deze 10 dingen, en dan heb ik nog niet eens de 23 dingen hahhhaaa.
Maar goed mijn mening over deze dingen staat al wel klaar, en die is wel duidelijk.
Voor mensen die behoorlijk thuis zijn op het world wide web is deze cursus een aardige aanvulling, maar niet meer dan dat.
Echter kan ik het me ook wel voorstellen dat heel veel mensen hier wel baat bij hebben, en er ook daadwerkelijk wat mee gaan doen, ik echter niet.
Toch als ik echt eerlijk ben heb ook ik er wel wat, zij het weinig van opgestoken en daar gaat het nou juist om dat je er wat van leert.
of de bibliotheek hier ook wat mee kan, laat ik in het midden!?!

groet roadrunner

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat je het einde nog op tijd gehaald hebt. Jij deed natuurlijk al een aantal dingen, twitter, facebook, chatten. Denk je toch niet dat de cursus van nut is geweest voor een hoop mensen. Velen moesten van ver komen hoor, vergeet dat niet. Toch denk ik dat jij ook wel wat geleerd hebt van de tot nu toe voor jou onbekende dingen? Tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD eindelijk gehaald over de eind streep gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je certificaat heb je inmiddels op zak maar ik zeg toch nog even: proficiat! Ik vond je een leuke cursist om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen